Sovay.

Hejsan! Finally sportlov! Jag behöver verkligen det, man blir så himla trött på skolan efter ett tag. Prov hit och läxa dit,  nästan varje vecka. Våran mattelärare har satt prov på onsdagen efter lovet, så då måste vi plugga på lovet. Det är ju inte speciellt kul:/

Jag "firade" iallafall sportlovet med att ta en tupplur. Jag var så trött . Först tänkte jag försöka läsa ut min bok, men somnade i sängen istället. Sedan väcte mamma mig. Och jag somnade ocm, vaknade och gick in till vardagsummet och somnade på mammas säng också. Som tur ringde Gemma och väckte mig så jag inte sov hela kvällen.  

Jag vill rekomndera en bok för en som tycker om lite rysiga böcker. 

 

Den är så hilma spännande! Och lite läskig ibland när man är ensam. Den handlar om jordens undergång. Alla människor blir galna av en signal från mobiltelefonerna. De bits och dödar , brutalt.  

Nu är inte den så rolig längre fön min favorit karaktär har dött:( Jag ska inte säga vem det är för er som tänker eller läser den. 

Ciao så länge då!

MvH Sovay.


Kommentarer
Postat av: MLi

sv: Tack! :) Tollare är det Det är tollare (Nova Scotia Duck Tolling Retriever) :)

2009-02-20 @ 21:13:57
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst var de snygga! :) Monstermannen är Johnny Depp som Edward Scissorhands :D

2009-02-20 @ 21:36:56
Postat av: Stina

Jepp, paddeln är nog riktig :)

2009-02-20 @ 21:46:28
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Viaych

Visste inte att Stephen King hade skrivit den boken. Jag har sett filmen, den har samma handling, The Signal heter den, den är nog baserad på den =D. Men iaf, Tack för din kommentar, ha en trevlig helg =D

2009-02-21 @ 11:07:32
URL: http://viaych.blogg.se/
Postat av: Viaych

För att i the signal så ser dom något på tv, blir galna och börjar mörda folk. Kommer inte ihåg om det stod i själva filmen om att den var baserad på en bok eller inte. Men dom låter ganska lika, aja bara för det så måste jag kolla upp det haha =D

2009-02-21 @ 11:36:17
URL: http://viaych.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0